niedziela, 26 maja 2013

Od Autorki

Heeej! Ta notka w sumie nie dotyczy tego bloga,ale chciałabym pomóc w pewnej akcji.Mianowicie  jeśli filmik,który jest pod spodem będzie miał pół miliona wyświetleń zwierzaki ze schroniska dostaną sporą ilość karmy.Wystarczy tylko chociaż raz go obejrzeć.To nic nie kosztuje,zajmie Wam jedynie 2 minutki,a te biedne psiaki i kociaki przynajmniej nie będą chodziły głodne.Jeśli też możecie rozsyłajcie ten filmik do znajomych,czy udostępniajcie na tt i fb.
To chyba tyle w tej sprawie.Mam nadzieję,że pomożecie!

3 komentarze:

  1. No pewnie, że pomożemy :) Przynajmniej ja tak :)

    http://youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się chichrałam, że nowy rozdział :))
    Ale chętnie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też serce podskoczyło,bo myślałam,że nowy! :o jasne,że wejdę :)

    OdpowiedzUsuń